مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 07:502022-11-21ورزشي

هشدار به ایران اینترنشنال درباره پخش جام جهانی 


شبکه bein sport قطر دارنده امتیاز پخش بازی های جام جهانی به شبکه های ماهواره ای اینترنشنال و پرشیانا برای پخش غیر قانونی هشدار جدی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، تلویزیون bein sport قطر که پس از توافق با فیفا حق پخش اصلی جام جهانی قطر را در اختیار دارد در نامه ای هشدار آمیز به شبکه های ایران اینترنشنال و پرشیانا نوشت: به اطلاع ما رسیده است که شبکه ایران اینترنشنال قصد دارد مسابقات و جام جهانی فوتبال را پخش کند و در دسترس کانال پرشیانا اسپورت که ایران را هدف قرار گرفته، قرار دهند.

شبکه ایران اینتر نشنال و پرشیانا اسپورت هیچکدام حق پخش تلویزیونی بازی ها را ندارند و در صورتی که این اتفاق رخ دهد نقض قوانین شبکه اصلی و فرعی آن (صدا و سیمای ایران) صورت گرفته است.

در همین راستا به اطلاع شما می ر سانیم هر گونه نقض قوانین در مورد ایران و سایر مسابقات بدون داشتن مجوز نقض صریح قانون است و خسارت قابل توجهی برای ما به همراه دارد.

از شبکه ایران اینترنشنال درخواست می کنیم بدون مجوز اقدام به پخش بازی ها نکند و پخش هر گونه تبلیغ در مورد پخش بازی های جام جهانی را متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به ایران اینترنشنال درباره پخش جام جهانی 

هشدار به ایران اینترنشنال درباره پخش جام جهانی